erectile cialis
Developed by JoomVision.com
image
image
image
image
image
image
image
image

salata

fish1

portokalia

tigani

kreas

nuts

ximos

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas at orci ligula, sed sagittis nulla. Aliquam dapibus tempus nisi, ut ullamcorper arcu ornare id. Sed facilisis, ante vitae volutpat consequat,...

fasolakia

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas at orci ligula, sed sagittis nulla. Aliquam dapibus tempus nisi, ut ullamcorper arcu ornare id. Sed facilisis, ante vitae volutpat consequat,...

Που βρίσκεστε..

ΑΡΧΙΚΗ

ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

E-mail

Δημοσιεύθηκε στις 24 Οκτωβρίου 2010

sosti_diatrofi_rodiaki

Μια υγιεινή διατροφή είναι σωστές διαιτητικές επιλογές- έλεγχο της ποσότητας  ισορροπία και αίσθηση του μέτρου.

Η  υγιεινή διατροφή πρέπει να βασίζεται σε φυσικές ,κατά το δυνατόν ανεπεξέργαστες τροφές και όχι σε οιουδήποτε είδους διατροφικά συμπληρώματα.

Για μια σωστή και υγιεινή διατροφή δεν αρκεί μόνο να προσέχουμε τι τρώμε αλλά και πώς, πόσο, κάθε πότε τρώμε.

Παρακάτω παραθέτουμε συμβουλές για τους κανόνες διατροφής που είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι αλλά ο σύγχρονος τρόπος ζωής δεν μας αφήνει συχνά να τους ακολουθήσουμε:

Κανόνες σωστής διατροφής

 

Ψωνίστε έξυπνα: μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων και διαλέξτε τροφές που δεν περιέχουν περισσότερο από 10γρ λίπους ανά 100γρ προϊόντος, χρησιμοποιήστε λίστες και μην ψωνίζετε όταν είστε πεινασμένοι. Δοκιμάστε εναλλακτικά τρόφιμα με χαμηλό λίπος π.χ άπαχα τυριά και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Μαγειρέψτε έξυπνα: περιορίστε τις κρεμώδεις και λαδερές σάλτσες και χρησιμοποιήστε αντικολλητικά μαγειρικά σκεύη για να μειώσετε την ανάγκη μαγειρικού λίπους. Το λάδι είναι λίπος γι’ αυτό χρησιμοποιήστε το με φειδώ. Αφαιρέστε το ορατό λίπος από το κρέας και την πέτσα από το κοτόπουλο. Αποφύγετε το τηγάνισμα. Τέλος προσθέστε μπαχαρικά αντί για λίπος γιατί τα φρέσκα μυρωδικά προσθέτουν γεύση χωρίς πρόσθετες θερμίδες.

Σαλάτα: χρησιμοποιήστε dressing με βάση το ξύδι


Ψωμί: αποφύγετε το βούτυρο με το ψωμί κι επιλέξτε ψωμί ολικής άλεσης


Κοτόπουλο: επιλέξτε κοτόπουλο στη σχάρα ή τον ατμό και αφαιρέστε την πέτσα


Μπριζόλα: ζητήστε να αφαιρέσουν το ορατό λίπος πριν το μαγειρέψουν, επιλέξτε να είναι στη σχάρα


Hamburger: αποφύγετε το τυρί και τη μαγιονέζα, επιλέξτε ντομάτα και μαρούλι


Ψάρι: αποφύγετε το λάδι και χρησιμοποιήστε λεμόνι


Ζυμαρικά: επιλέξτε τα χωρίς κρέας (ζαμπόν, μπέικον κλπ) και αποφύγετε τις άσπρες σάλτσες


Πίτσα: επιλέξτε πίτσα με λαχανικά κι όχι αλλαντικά. Ζητήστε να χρησιμοποιήσουν τη μισή ποσότητα τυριού από ότι συνήθως

Μοράρης Κ. Εμμανουήλ

Πτυχιούχος  Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ένωση Διαιτολόγων Διατροφολόγων Ελλάδος

 

Λίνδου 85, 85100 Ρόδος
Τηλ/fax 22410-37835 Kιν.6945449294
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.diatrofiki-pyramida.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας...

Διεύθυνση: Λίνδου 85, 85100 Ρόδος
Τηλ:  22410-37835
Κιν.:  6945449294
Email: info@diatrofiki-pyramida.gr
Website: www.diatrofiki-pyramida.gr